środa, 30 listopada 2011

Szybkie ciasto czekoladowe

Składniki:
- 3/4 szklanki cukru
- 1,5 szklanki mąki
- 4 jajka
- 10 łyżek oleju
- 9 łyżek wody
- 3 łyżki kakao
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Przygotowanie:
Żółtka z cukrem utrzeć mikserem na kogel-mogel. Dodać kakao, mąkę, cukier, cukier waniliowy, olej, wodę i proszek do pieczenia. Ucierać mikserem do połączenia wszystkich składników. Białka ubić na sztywną pianę i dodać do powstałej czekoladowej masy. Delikatnie wymieszać łyżką. Przełożyć do formy keksowej wyłożonej papierem do pieczenia. Piec ok. 40-45 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni na termoobiegu z dolną grzałką.

Smacznego !

1 komentarz:

  1. Właśnie skończyłam piec ciasto :) bardzo proste i tanie :) tylko do mojego dodałam kawałki banana, polałam polewą czekoladową i posypałam płatkami migdałów :) ale wyszło przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń

There's always some truth behind 'just kidding'.
Knowledge behind 'I don't know'.
Emotion behind 'I don't care'.
Pain behind 'It's okay'...